Сторінки

23.07.19

Наскрізні змістові лінії

Розрив між навичками, які учнівство та студенти отримують в навчальних закладах, та навичками, які потребують роботодавці, стає серйозною проблемою у всьому світі, згідно з доповіддю Світового економічного форуму.
Суспільство потребує «Т-подібних професіоналів». Вертикальна смуга на букві Т являє собою глибину відповідних навичок і досвіду в одній галузі, тоді як горизонтальна смуга — це можливість співпрацювати між дисциплінами з експертами в інших областях і застосовувати знання в інших областях, крім власної.
На сайті ІМЗО в розділі "Навчальні програми 5-9 класи. Наскрізні змістові лінії" зібрані з усіх навчальних предметів  лінії для інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей.

В сучасній школі пропонують наскрізні лінії, які є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.

Наскрізні лінії є соціально значущими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.

1 коментар:

  1. Усе так, але як це реалізувати. Тут в нас два направлення. Й чекаємо пропозицій
    https://sites.google.com/view/shskil/glav, https://parasolkikompetenen.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити