01.02.2014

Все нове - це те старе, що зараз можуть робити не одиниці, а всі

Випадково потрапила на відео Научфильма 1975 року (я тоді ще й до дитячого садка не ходила). Фільм мене настільки зачарував, що випішила поділитися враженням та здивуванням.
Я була настільки здивована, всі сучасні академії Хана, відеопрезентації, "живі" презентації, це все те, що було раніше. Але тоді це розроблялося науковими інститутами, знімалося на кіностудіях, а зараз в час суцільної інформатизації, ще може зробити майже кожен вчитель, але чи буде настільки є високим мотиваційний ефект?
Приклади з життя, де застосовується... Математика з "сухої" та нецікавої стає зрозумілою, а навіщо це мені.

2 комментария:

  1. Я згадую, як нам схожі фільми демонстрували у фізичному кабінеті з чорними шторами.Ми майже нічого не сприймали. Вважай, був переведений час. Дивно: чому ж?
    Інша справа - теперішні відео та живі презентації. Їх з великим задоволенням прямо в класі дивляться учні, а можна і вдома переглянути і зрозуміти те, що "прогавив".
    Мабуть, справа в тому ж голосі (чужому чи рідного учителя), голос звучить так, як ніби учитель в класі розмовляє дітьми. Далі - мова: навчались українською, а фільми готувались російською, - не все відразу розуміли. І знову ж таки повернемось до того, що вчитель готує презентації для своїх учнів і знає, що там має бути, а чого не має бути.

    ОтветитьУдалить