04.01.2015

Правильно задане питання - половина відповіді

Вміння задавати питання вчить учнів опрацьовувати матеріал.
Дуже цікавий прийом "Три шапки"
Діти в ігровій формі складають питання різного рівня:
в першу шапку розміщуються питання, які потребують репродукції знань.
Вони можуть починатися зі слів: Коли ..? Скільки ..? Хто ..? Що ..? Чому ..? Як ..?
в другу шапку розміщуються питання, які закликають висловити оціночні судження.
«Я вважаю, що ... А ти як гадаєш ...?»
в треттю шапку розміщуються питання, на які учню важко відповісти або питання по даній темі, на які не можна знайти відповідь у тексті підручника.
Питання третьої шапки дозволяють учневі оцінити свій рівень знань і в той же час спрямувати його на розширення власного кругозору.

А ось ще поради про те, як правильно задавати питання, щоб відповідь була повною.

Комментариев нет:

Отправить комментарий