04.05.2014

Наші пригоди з чудом від Epson



Мені пощастило в жовтні місяці дізнатися про освітній фестиваль «Інтерактивний світ знань Epson», зареєструвати школу, пройти сертифікацію. Під час V Міжнародного Форуму Intel «Нові горизонти ІКТ в освіті» 10-11 лютого 2013 року в головній залі «КПІ» на виставці «вживу» поглянути на ці дива для педагога. 
З грудня стала чекати, коли ж ця техніка «приїде до мене», щоб спробувати її «на смак». І ось цей момент настав 17 квітня по обіду мені подзвонили хлопці з «Нової пошти» і повідомили радісну звістку – замовлення доставлене:
Інтерактивний ультракороткофокусний проектор Epson EB-485Wi
Кольорове МФУ Фабрика друку Epson L550
Документ-камера Epson ELPDC-06.
18 квітня з самого ранку я вже збираю це диво в себе в кабінеті. Здивування в очах учнів – і питання, невже у нас це буде. Відповідаю можливо, якщо переможемо в конкурсі, а для цього потрібна і ваша допомога. Познайомилася, спробувала – пасхальні празники у мене були на роботі, бо так хотілося якомога більше можливостей цього дива спробувати.
22 квітня виступила на нараді при директорі і розповіла колегам про можливості, та продемонструвала загальні для будь-якого предмету. Запропонувала спробувати та запросила в гості з дітьми до свого кабінету. Запропонувала під час тестування задіяти ефективну для запам'ятовування діяльність згідно «Конусу навчання або досвіду» Едгара Дейла, працюючи з інтерактивним проектором та документ-камерою.


Вражень і радості малечі та дітей старшого віку не передати. За той невеликий проміжок часу, що обладнання було в школі, нажаль не можливо провести багато повноцінних уроків. Вчителі опробовували лише деякі фрагменти уроку, оцінювали можливості та переваги такої роботи.
Нажаль, 25 квітня тестування закінчилося, але як кажуть краще один раз побачити ніж сто разів почути, тому запрошую Вас переглянути відео сюжети застосування обладнання на різних уроках. (не судіть строго якість, бо знімали на фотоапарат) http://bit.ly/1u1aCgV
Пропоную переглянути мій конспект уроку, з застосуванням цього обладнання, який я надала на фестиваль.


Відгуки учнів та вчителів:
Учні (9 клас):
Після участі нашого класу в тестуванні документ-камери та інтерактивного проектору було відмічено, що розуміння навчального матеріалу покращилось. Тому що всі пояснення вчителів стали більш наочними.
Учні (5 клас):
Урок-гра, допоміг більше запам’ятати, а потім пригадати пристроїв введення-виведення. Було б цікаво щоб і на інших предметах таке можна було проводити.

Вчителі
Документ-камера реально і суттєво економить час учителя як під час підготовки до уроку, так і під час проведення самого уроку. Будь-яке письмове завдання з листа, підручника, збірника, без підготовки роздаткового матеріалу, одним натисканням кнопки через документ-камеру і проектор може бути спроектоване.
Вчителі початкових класів: Це здорова спина вчителя, який у першому класі не розгинаючись, показує щось, схилившись над партою, кожному учневі окремо.
Молоді вчительки історії та географії. Досить типова ситуація: зазвичай вчитель показує щось на карті у своєму підручнику або атласі, а діти шукають це «щось», яке вони толком не розгледіли, у себе в книзі або атласі. Неодноразово діти не можуть зрозуміти, на якій саме фрагмент потрібно дивитися, і вчитель змушений підходити до них, й чимало часу витрачається даремно. Використовуючи документ-камеру, вчитель може бути впевнений, що, по-перше, всі дійсно дивляться на малюнок, по-друге, бачать саме той фрагмент про який йде мова.
Вчителі хімії та фізики відмітили можливість демонстрації дослідів, як найвагомішу.
Вчителі математики. Як представники «вчителів старшого віку», хочемо відмітити, що документ-камера один з найдоступніших для вивчення і роботи з ним інструментів. Для роботи з нею не потрібно ніяких додаткових матеріалів - ні наочних, ні навчальних. Управління документ-камерою теж не вимагає від вчителя ніяких серйозних навичок роботи з комп'ютером або знання спеціальних програм, достатньо рівня початкового користувача.
Вчителями відмічено те, що камера може бути використана не тільки в стаціонарних умовах, але і як мобільний пристрій. Модель вагою до двох кілограмів в складеному стані легко може бути упакована в спеціальну сумку і доставлена в будь-яке місце. При наявності всіх необхідних розємів вона легко з'єднуються з наявними в «чужій» аудиторії пристроями відображення. Це дозволяє її використовувати для уроків, лекцій і семінарів в різних аудіторіях.
Під час сертифікації я дізналася, що є документ-камери, які ведуть запис того що демонструють. Це надає ще більший простір для роботи вчителя, бо можна записати урок і виклавши його на блог чи сайт дати можливість учням повторити матеріал, а відсутнім - ознайомитись. Записати театралізовані аплікації учнів, підготуватися до дистанційних уроків тощо.
Недоліки, які були під час тестування.
Проектор був лише на тестуванні, тому його не можна було розмістити на стелі. Тінь заважала роботі на дошці (екрані), не завжди спрацьовувала система відтворення, діти закривали собою промінь.

З часом, якщо будуть побажання, поділюся методичними рекомендаціями, щодо застосування цього чудо обладнання, які ми спробували.

1 комментарий:

  1. Дуже цікаво, пані Ірино! Захоплююся вашою професійною мужністю і по-доброму заздрю: теж би хотілося таке попробувати! жаль. пізно дізналася.

    ОтветитьУдалить