Навчаючи інших, навчаєшся сам - це одине з моїх гасел. Але потрібно ще й самій навчатися, щоб потім навчати інших в рамках ІІ міжнародної освітньої онлайн конференції INTEL «Нові горизонти ІКТ в освіті» для України та країн СНД я не лише навчала, але й навчалася.
На курсі пані Маргарити "Використання Google-сервісів у методичній роботі вчителя" завданням одного з модулів (а саме 5) є проведення опитування та аналіз результатів.
Тож, опитувальник створено. Запрошення надіслані, в блог вбудований.
Дякую всім колегам, хто знайшов час на відповіді.
Переглядаючи підсумки відповідей можно зробити підсумок, що:
1. більшість учасників курсу, досвідчені педагоги в застосуванні ІКТ на уроці, кожного дня застосовують ІКТ на уроках.
На курсі пані Маргарити "Використання Google-сервісів у методичній роботі вчителя" завданням одного з модулів (а саме 5) є проведення опитування та аналіз результатів.
Тож, опитувальник створено. Запрошення надіслані, в блог вбудований.
Дякую всім колегам, хто знайшов час на відповіді.
Переглядаючи підсумки відповідей можно зробити підсумок, що:
1. більшість учасників курсу, досвідчені педагоги в застосуванні ІКТ на уроці, кожного дня застосовують ІКТ на уроках.
2. У всіх учасників є поштова сктринька, і не лише є, а іх до 8 у деяких.
3. З мережевими сервісами працюють 67% опитаних.
4. 70% використовують в своїй роботі документи Google. Популярними є: диск, текстові документи та презентації. Календар, поки що, найменш популярен.
5. Учасники опитування відзначили, що можливостей використання шкільного сайту більше, ніж запропонували. Майже кожен вказав, що є й інші.
Немає коментарів:
Дописати коментар