26.07.15

10 кращих цитат Марка Цукерберга для мотивації

1. «У світі, який дуже швидко змінюється, єдина стратегія, яка гарантовано потерпить провал - не ризикувати» (з інтерв'ю, даного в жовтні 2011 в Школі стартапів компанії Y Combinator в Пало Альто, штат Каліфорнія).
2. «Людина може бути генієм або володіти всіма необхідними навичками, але якщо вона не вірить в себе, вона не буде викладатися в повній мірі» (із серії виступів у Стенфордському університеті в жовтні 2005 про наймання відповідних співробітників).
3. «Рухайся швидко, круши все. Якщо ти не трощиш все, ти недостатньо швидкий» (в інтерв'ю з Генрі Блоджет з Business Insider Цук (прізвисько Цукерберга) говорив про інновації та менеджменті. Проте нещодавно він оголосив про те, що Facebook змінить свій гучний девіз).
4. «Майже кожен день я задаю собі питання: чи роблю я найважливішу річ з усіх можливих? Якщо розумію, що працюю над самою значною проблемою, яку можу допомогти вирішити, - я отримую задоволення від витраченого часу» (з біографії «Марк Цукерберг: творець Facebook» («Mark Zuckerberg: Facebook Creator»), автор Марсія амідону Лустед).
5. «Звучить, звичайно, дивно, але я краще буду перебувати серед людей, які недооцінюють нас. Це спонукає до того, щоб вийти і зробити щось грандіозне, щось, що їх розбурхає, вразить» (на конференції Disrupt SF, організованої виданням TechCrunch у вересні 2012, підприємець поділився своїм поглядом на критику й сумніви, висловлені в відношенні Facebook).
6. «Питання не в тому, що ми хочемо знати про людей, питання в тому, що люди самі хочуть розповісти про себе» (з інтерв'ю з Чарлі Роузом в листопаді 2011).
7. «Я дійсно написав код для Facebook в гуртожитку і запустив його зі своєї кімнати. За 85 $ на місяць я орендував сервер і компенсував свої витрати за рахунок реклами на сайті. Ми досі на цьому заробляємо» (у тому ж інтерв'ю з Чарлі Роузом Цукерберг розповів про скромний початок своєї кар'єри).
8. «Людям не цікаво, що говорять про тебе в кіно - або навіть те, що кажеш ти сам. Їм цікаво, що ти робиш» (з інтерв'ю з Діаною Сойер, ABC, в липні 2010).
9. «Білочка, вмираюча у дворі вашого будинку, в даний момент може бути важливіше, ніж люди, що вмирають в Африці» (зі звернення до колег у Facebook щодо релевантності тих чи інших подій, за повідомленням The New York Times).
10. «Коли ти знаходишся в Силіконовій долині, тобі здається, що це саме те місце, де ти повинен працювати. Але це не зовсім так. Якби я починав кар'єру зараз, я б працював в Бостоні. Силіконова долина, на мій погляд, орієнтована на короткострокову перспективу, і це мені не подобається» (з інтерв'ю, даному в жовтні 2011 в Школі стартапів компанії Y Combinator в Пало Альто, штат Каліфорнія).

Немає коментарів:

Дописати коментар