СамоОрганізуючий Навчальний Простір (Self-Organized Learning Environment) створюється тоді, коли вчитель або батьки заохочують дітей шукати в груповому спілкуванні відповіді на значущі для себе питання, використовуючи Інтернет.
Дуже важливе починання, бо в більшості шкіл, які існують зараз дійсно: дітей 21 століття вчать вчителі 20 століття по методикам 19 століття. І не важливо вміє вчитель користуватися ІКТ чи ні, 21 рік вчителю чи 65. Для відкритого уроку - я молодець презентацію зробив, напишіть, що я використовую ІКТ на уроці! Або взагалі дав завдання учню за 12 балів зробити йому презентацію.
Дітей не навчають вчитися самостійно! І якщо один вчитель починає "вимагати" від них не завучування, а розуміння. Зразу - "Ви нам, про це не розповідали, в зошит ми це не записали, мене не було тощо".
Гарний приклад досвіду роботи вчителя фізики з 45-річним стажем в сюжеті (починаючи з 17.30 хвилини), де учні, яких він зацікав займаються дослідженнями в літературі.
Сугата Мітра намагається вирішити одну з найзначніших освітніх проблем - кращі вчителі і школи не існують там, де вони більш за все потрібні. В цілій низці польових експериментів з 1999 року, від Нью Делі до Південної Африки та Італії, він надавав дітям самостійний доступ до інтернету і побачив результати, що можуть повністю змінити наші уявлення про освіту. Не знаючи іншої мови діти вивчали матеріал, перекладали, спілкувалися. Діти 10-12 років.
Гарний мотивуючий його виступ на TED з українськими субтитрами.
В минулому році на EdCamp2015 м. Харькові познайомилася зі Стасом Дрогаєвим, який впроваджує СОНП в Одеській області. Дуже гарно, що вже починається впровадження в Україні.
Школы без учителей открываются в Одесской области
Дуже важливе починання, бо в більшості шкіл, які існують зараз дійсно: дітей 21 століття вчать вчителі 20 століття по методикам 19 століття. І не важливо вміє вчитель користуватися ІКТ чи ні, 21 рік вчителю чи 65. Для відкритого уроку - я молодець презентацію зробив, напишіть, що я використовую ІКТ на уроці! Або взагалі дав завдання учню за 12 балів зробити йому презентацію.
Дітей не навчають вчитися самостійно! І якщо один вчитель починає "вимагати" від них не завучування, а розуміння. Зразу - "Ви нам, про це не розповідали, в зошит ми це не записали, мене не було тощо".
Гарний приклад досвіду роботи вчителя фізики з 45-річним стажем в сюжеті (починаючи з 17.30 хвилини), де учні, яких він зацікав займаються дослідженнями в літературі.
Сугата Мітра намагається вирішити одну з найзначніших освітніх проблем - кращі вчителі і школи не існують там, де вони більш за все потрібні. В цілій низці польових експериментів з 1999 року, від Нью Делі до Південної Африки та Італії, він надавав дітям самостійний доступ до інтернету і побачив результати, що можуть повністю змінити наші уявлення про освіту. Не знаючи іншої мови діти вивчали матеріал, перекладали, спілкувалися. Діти 10-12 років.
Гарний мотивуючий його виступ на TED з українськими субтитрами.
В минулому році на EdCamp2015 м. Харькові познайомилася зі Стасом Дрогаєвим, який впроваджує СОНП в Одеській області. Дуже гарно, що вже починається впровадження в Україні.
Школы без учителей открываются в Одесской области
З нетерпінням чекаю на нову зустріч на EdCamp2016.
Немає коментарів:
Дописати коментар